Jump to content

Dothy~

Community Contributors
  • Content Count

    752
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

Status Updates posted by Dothy~

  1. Hey guys, I definitely do not have time for this game anymore, but if you do, and want some symbols and other stuff let me know,giving them for free. I'll log in during the week, leave ign and see if i can mail stuff. Hope you all have a great 2017

    1. Show previous comments  4 more
    2. Koxy

      Koxy

      u Quiting bro? i can take care of your symbol. /heh

      it will be nice if TW member can regroup again.

      ign : O r e n

    3. Dothy~

      Dothy~

      I quitted like 3 years ago or something like that lol, but just kept items for nostalgia. Anyway, I found a person today who recognized me from olds days, and gave him the stuff I was going to give away, I kept some that were gifted to me. I tried to get GM Rayleighs help to give them to the poor, but the useless guy just ignored me, not sure if this is the last time I'll be around, but for now, I hope you all have a good life :)

    4. Hurt Locker

      Hurt Locker

      Alright then hope you enjoyed your time at this server.  

  2. Anyone here got Overwatch? o.o

    1. Alexaa
    2. Dothy~

      Dothy~

      I don't think you play in Americas region, do you? o:

  3. u gay

    1. Show previous comments  1 more
    2. Dothy~

      Dothy~

      haha, srsly tho, glad you're still around

    3. Yumii

      Yumii

      I afk in town here and there, that's about it. How are you?

    4. Dothy~

      Dothy~

      well I updated gro so I might log in randomly again, I'm good, still playing league tho

  4. wow gm y u no say hi? :(

  5. Hola mamasita, a que hora sales por el pan?

    1. Shuichi

      Shuichi

      e_e! Don guarro has spoken xD

  6. Merry Christmas to whoever that is still playing this game.

    1. Show previous comments  2 more
    2. Dothy~

      Dothy~

      LMAO Frus XD, hope you are doing good man :)

    3. Vyers

      Vyers

      merry christmas vic xD

    4. Tailz

      Tailz

      merry xmas vic

  7. Shoganai :)

    1. Fugue

      Fugue

      Holy hell you still play?

    2. Dothy~

      Dothy~

      I log in few times per month, but I don't play at all

  8. Apparently I live in Syria, Iraq or some shit like that, freaking war zone -_-

  9. The war is real, damn -_-

  10. this world is mad. sigh

  11. gm itans pls

  12. Heeeeeeeeeey I'm back :3 HA, JOKES.

  13. DAFUQ IS THIS

    1. S4T4N

      S4T4N

      THIS IS SPARTAAAAAAAA !

    2. Vyers

      Vyers

      DAFUQ IS THAT VIC D:<

  14. dat profile picture.

  15. Another year goes by and I'm still around, not sure if this is good or bad anymore, however if you read this, I hope you have a great 2013 :)

    1. V E N T U S

      V E N T U S

      yeah i hope u got what u want in 2013 xD

    2. Vyers
  16. I made a topic in the Offtopic Section, if you have a problem with me, you should check it.

  17. AY CHOLITA MAMASITA KKKKKKK

    1. Alexaa

      Alexaa

      callate perra ,,l,,

×
×
  • Create New...