Jump to content
key

Key's Art

Recommended Posts

artmas.png

rubezthumb03.png

Sorted from Newest ----> Oldest

sashiiandkeyart.png

thumb06.png yoopa01.png thumb02.png thumb.png

my-own-art.png

thumb05.png TH02.png TH01.png TH04.png TH03.png

Image 01 - Keybie

Image 02 - Kirst/Sekhmet

Image 03 - Rubez

Image 04 - Mirri

Image 05 - Rubez + Kisho

Important Posts/Updates:

Currently Working On:

-GM Team

Share this post


Link to post
Share on other sites

Question.... Why did you erase the eyes of the guy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

TO CENSOR AN UNDESIRABLE OBJECT. SUCH AS A...*****!

But w/e What did you mean crap? this is awesome!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loool XD I scribbled the eyes cause I was too lazy to color them. XD

Thank you guys~ *A* I'm gonna start posting more that I do~ Mostly of

guild members or friends. :3 Wooooo~

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHAHA XD It looks so much like Kisho! You hit it right on the spot!

And I love it <3 Drawn so cute X3 I like the colour too :3 Berry simple but effective!

Share this post


Link to post
Share on other sites

aw poor kisho is censored...it makes him look like a perv or something. XD

and wheres your baby chick? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sure Mirri~! X3 <3

Kisho secretly is a perv btw. LOL Don't tell him I said that. XD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sure Mirri~! X3 <3

Kisho secretly is a perv btw. LOL Don't tell him I said that. XD

I could guess! XD

And thankies so much. <3

Can't wait for the pic. /slur

Share this post


Link to post
Share on other sites

*Whine*

Key D: You still haven't finished Mirri's pic?

Are ya busy? :I

'Cause I always see you hanging out. XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

its sooo cute... ;) hope to see more artwork of yours..

Share this post


Link to post
Share on other sites

OKAY. XD I'm back, and I finally finished Mirri's pic.

I put a lot of time in this one, rather than that first crappy one I did. Lol x3

Mirrimeow02.png

Because I suck at poses, the pose is based on a picture by some Gaian artist. :x

But everything else original~ X3

Share this post


Link to post
Share on other sites
OKAY. XD I'm back, and I finally finished Mirri's pic.

I put a lot of time in this one, rather than that first crappy one I did. Lol x3

Mirrimeow02.png

Because I suck at poses, the pose is based on a picture by some Gaian artist. :x

But everything else original~ X3

So cuuuuuuute xD ^^

keep it up!

Share this post


Link to post
Share on other sites

*Squiel*

Thankies Key! X3

It's so adorable. O_O Your style is very unique. ;p

You really should draw more. <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cute drawings~

I really like your line art, so clean!

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's awesome, I love them. :)

My artistic IQ is so damn low, I can't draw. :<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aww~ *pat Meme~* ;w;

If I get around to it, I shall draw meme tooo~ XD >:3

Share this post


Link to post
Share on other sites

... No, no, no, it isn't. D:

I'm all for drawings of Saber, though. (Fate/Stay Night). <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

I can scream "EEEEEKKKK!!! <3333333" at the sight of awesome Saber fanart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...